4º MARXA POPULAR

28.05.17

L’ Associació marc g.g. organitza aquest any la quarta marxa popular el 28 de maig. Com en les anteriors edicions, la sortida (a les 10.30 hores) i l’arribada serà al Prat del Roure.

L’objectiu de la marxa és donar-nos a conèixer, perquè encara hi ha molta gent que té por a compartir el dol, i per superar-ho el 90% és compartir el que t’ha passat.

La marxa és popular, accessible a tothom, i es planteja com una sortida «per compartir el dia». El recorregut, de 3,5 km, començarà al Prat del Roure, seguirà per Vivand i l’avinguda Meritxell, la plaça Guillemó, la plaça Rebés, la baixada de Govern i continuarà pel passeig del riu fins al pont de París, fins enfilar de nou al Prat del Roure.

MATERIAL

SAMARRETA + BOSSA

Poliéster

transpirable

GUIA DE TALLAS

ADULT

NENS

ATENCIÓ: Aquest any el tallatge és més gran. Us recomanem que trieu una talla inferior a l'habitual.

No s'acceptaràn canvis de talla un cop tramitada la inscripció.

RECORREGUT

ACCESSIBLE PER A TOTHOM

INSCRIPCIONS

I RECOLLIDA MATERIAL